...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Помощ за грешка, свързана с налягане на турбината
Collapse
X
-
В какви обороти ти забива предницата.При мен на 2ра-4000 об, 3та-3000 об, на 4та и 5та-2500об. и беше запекла, геометрията след почистване се оправи.Моята е 136к.с. Катализатора по-добре го махни от него може да е мудна.
-
е пренадува куконата и забива муцинка
Просто много време си карал кротко иии виждаш ефекта, ся трябва чистене но може да я поизпъваш малко по някой баир разбира се ако е събрало много сажди няма смисъл сваляне и чистене!
А отностно катализатора го махаш и права тръба на него, тъкмо с парите от него ще ти стигнат долу горе за чистене на геометрията156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеГрешката я отчита втори път в разстояние на няколко дни. Мотора е 2.4, 140 коня и от няколко дни има видим спад на мощността и "ряза".
Грешката се появява и двата пъти в момента, когато излизам от задръстването, където съм карал с 20км макс и натискам педала до долу, и двата пъти между четвърта и пета предавка и колата "забива муцуната" за кратко, след което се оправя, но пак е доста мудна...
С програмата тествах соленоида (в момента не се сещам как точно е обозначено там, нещо като Boost Pressure Solenoid или нещо такова) и се чува ясно едно леко тропане под капака (3 пъти като дам "execute" от FES), демек нещо си работи там... Не съм гледал дали се мести нещо, защото не знам по принцип как трябва да изглеждат нещата.
Та аз се зачудвам дали колата не е за чистене на геометрията на духалката, или пък нещо катализатора да е за махане вече (а може и да е нито едно от двете, но си нямам на идея какво се случва под капака на една кола, така че толко ми стига акъла да предположа).
Моля помагайте със съвети и предположения.
Благодаря предварително на тези, които помагат с конкретен съвет или предположение, а не се показват като най-знаещите без всъщност да кажат нещо конкретно.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеНа соленоида има филтърче тоест връзката с атмосверата!Прилича на капаче-разположено е от обратната страна на вакумните маркучи!Извади го вади се доста трудно в него има една много финна мрежичка която се запушва!Покарай без него и виж как ще е!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЩе вкара мръсотия и ще прецака вакумната част на турбото. Не е добър съвет според мен. Докато не видим графиките
Comment
-
Не шашкайте човека бре...Иво свали си Пиебурга или Бош,зависи какво имаш,разкапсоловай го и го почисти.Изчисти грешките с ФЕС,и я изкарай на пътя.Ако имаш пак проблем,което ме съмнява,тогава се вкарвай във филми с чистене на геометрия.
Ето и нагледно решение на проблема!
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ighlight=p0235sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеСериозно ли,пишеш това или се бъзикаш-аз на моята Алфа така открих проблема!Графики на кое ще гледаш турбото пренадува и тва е-май само ти не разбра!И като не знаеш нещо на сто процента как работи мнения не давай или коментирай!Освен този външния филтър, вътре в клапана има още един ако не ти е ясно!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaЪпдейт с нова информация, която надявам се да помогне с диагностицирането на проблема...
Откачих по препоръка на познат маркуча на соленоида (или клапан ли е, там както миу е името) "Пиербург" който управлява геометрията - този, който слиза към турбината.
Когато откачих маркуча, от клапана за 2-3 секунди се чу едно "бззззззт" ама не като изпуснат въздух от вакуум, а по-скоро като нещо електрическо... Това беше само 2-3 секунди и спря (тоест може и изпускане на въздух да е било), всичко при загасен мотор естествено...
Като засмуча маркучето, което отива в турбината, ясно се вижда, че лоста, който управлява геометрията се движи гладко като хода му на окомер е около 1.5-2 см (или аз толкова мога да смуча)...
Иначе без да закачам на компа нарязах колата почти до прекъсвач на втора няколко пъти на напълно загрял мотор и резултата е, че някъде от 3К оборота нагоре ясно се усещя как мощността пада а мотора си върти като луд, все едно, че ти боксува съединителя (но не е той, убеден съм).
Ако това допълнително инфо помага, моля кажете... Доколкото аз пак четох и говорих с познати, работата по-скоро отива на клапана, който управлява геометрията, или това последното говори за друго..?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеНа соленоида има филтърче тоест връзката с атмосверата!Прилича на капаче-разположено е от обратната страна на вакумните маркучи!Извади го вади се доста трудно в него има една много финна мрежичка която се запушва!Покарай без него и виж как ще е!
---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:06 ----------
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАко си бил откачил маркуча няма откъде да вземеш достатъчно въздух и ти пада мощността. Опитай с маркуч, директно свързан към турбината, но внимавай, щот няма да имаш разтоварване един вид. Да не гръмнеш нещо
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеОт това по голяма простотия скоро не бях чел-веднага ще влезе в авариен режим от пренадуване!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеОт това по голяма простотия скоро не бях чел-веднага ще влезе в авариен режим от пренадуване!
...ако се кара внимателно,нищо няма да се случи....аз карах така един ден,докато си оправя селеноида....дори и грешки нямаше записани след това....Last edited by tonov; d.m.y г., 02:11.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
Comment